Jumaat, 15 November 2013

GLA-Kitaran haid tidak teratur

assalamualaikum..hai! hari ni saya nak kongsi dengan korang semua pasal GLA complex n sekaligus nk kongsi testimonial adik. saya nak tanya, ada tak sedara mara atau kawan2 korang yang period mereka tidak teratur? try korang baca ni. so, sebelum tu saya nak kongsi testimonial yang first iaitu yang adik saya. sebelum adik saya menggunakan GLA complex, period dia selalu jer tidak teratur, kadang-kadang datang kadang-kadang tak. mak saya pun naik risau dengan keadaan adik saya n sampaikan mak saya pun tak tahu nak buat macam mane. so,lepas tu kakak saya bagitau adik saya untuk try GLA complex. after a few month adik saya makan GLA, alhamdulillah period adik saya dah semakin ok n teratur. satu lagi saya nak bagitahu GLA complex shaklee ni memang sesuai untuk melegakan kesakitan semasa datang haid(senggugut), sakit kepala, mengatur kitaran haid(untuk haid yang tidak teratur atau tidak menentu) dan tanda-tanda putusnya haid. mengurangkan simptom biasa seperti bengkak, gatal dan sakit sendi. so, kalau korang ada masalah seperti yang diatas tu korang bolehlah menggunakan GLA complex. insyaallah menjadi. n kalau korang nak cuba,korang boleh laa email atau whats app saya

Tel: 019-2499003
Email:aisyieha@gmail.com

p/s: prevention is better than cure,betul tak? hanya allah yang boleh menyembuhkan penyakit, kita hanya ikhtiar. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan